niedziela, 10 marca 2019

RAPORT TECHNICZNY ABC#16 - JUŻ PO!!! UDAŁO SIĘ!!!

UDAŁO SIĘ! WYDARZENIE 9 MARCA ZA NAMI!

Szanowni Państwo, koleżanki i koledzy z gór oraz wszyscy, którzy z nami byli.
Nie potrafię wyrazić słowami jak bardzo pozytywnie wpłynął na mnie jako inicjatora projektu, jako syna jednego z uczestników, przebieg naszego spotkania.


Atmosfera utworzona przez uczestników z 1979r, przez Rafałę Fronię, który okazał się świetnym"łącznikiem" pokoleń wspinaczy, była niesamowita. Informacja zwrotna od gości, którzy tak licznie zjawili się w Jeleniogórskim Centrum Kultury, aby posłuchać relacji z tamtych lat była bardzo pozytywna i ciepła, że zaskoczyła nie tylko mnie, ale także samych uczestników wyprawy. Tylko dziś otrzymałem kilka telefonów z gratulacjami. Gratulację te przekazuję naszym wspinaczom, to oni utworzyli szereg naturalnych więzi na scenie, które zaowocowały pięknym prawie 3 godzinnym, historycznym spotkaniem odnotowanym w mieście Jelenia Góra! O naszym spotkaniu usłyszano w Indiach. Po tym jak zadzwonił do mnie pan Bogdan Jankowski nie mogłem uwierzyć, że największy na świecie kolekcjoner pocztówek wyprawowych Ashok Tiwary, usłyszał o naszym wydarzeniu! oczywiście podpisaną oryginalną pocztówkę z wyprawy z 1979 otrzyma ode mnie pocztą.
Bardzo, ale to bardzo serdecznie dziękuję wszystkim, którzy pomogli mi w pierwszym etapie projektu "Śladami uczestników". Kilkumiesięczne spotkania, wywiady i rozmowy zaowocowały! Pokłosiem ich jest ogrom zdjęć, filmów oraz relacji z naszego spotkania.
Dziękuję Prezydentowi Miasto Jelenia Góra Jerzemu Łużniak za pomoc i wsparcie, przede wszystkim za użyczenie sali widowiskowej w JCK, dzięki temu wsparciu mogliśmy się spotkać w tak licznym gronie. To było niespełna 300 osób! Cieszymy się, że także zainteresowaliśmy tematyką górską panią Poseł na Sejm RP Zofia Czernow
Dziękuję Michałowi Włoszczowskiemu i firmie QuestSport Ewa Włoszczowska za obdarowanie nas bluzami i koszulkami na wydarzenie oraz na wyjazd!
Dziękuję Związek Gmin Karkonoskich oraz Witoldowi Szczudłowskiemu za wydruki broszur oraz całe wsparcie jaki mi użyczyli. Wiem byłem bardzo marudny 
Dziękuję Burmistrzowi Szklarska Poręba Mirosławowi Graf za wsparcie finansowe jakie otrzymaliśmy na scenie - na pewno ułatwi nam realizację II etapu projektu i wyjazdu do bazy pod Annapurną PłdPodziękowania także dla firmy Adient za patronat i wsparcie.
Dziękuję GOPR Karkonosze i Mirosławowi Góreckiemu oraz Sudecki Klub Wysokogórski w Jeleniej Górze i Piotrowi Dubiel
Dziękuję Krzysztof Wielicki: mój wybór oraz Romanowi Hryciów za Wasz czas na SKYPE.
Dziękuję kwartalnikowi Ratownictwo Górskie i Marianowi Sajnog za wsparcie i udzielenie szeregu potrzebnych informacji.
Dziękuję wszystkim zaangażowanym mediom, za szereg profesjonalnych wywiadów i relacji aby założony charakter naszego wydarzenia został utrzymany! STRIMEO - Gabriela Stefanowicz, Radio Złote Przeboje Igor Kociubiński! Jacek Sałaputa - Muzyczne Radio. Podziękowania także dla reporterów TV DAMI Jelenia Góra.
Dziękuję przyjaciołom mojego Ojca za tak ogromne wsparcie i wręcz nakłanianie mnie, abym te wydarzenie zorganizował właśnie w takiej formie. To oni uruchomili ten katalizator działań. Krzysztof Czaplicki. Twój czas oraz opowieści z tamtym lat i waszych relacji. To przez nie musiałem się odwrócić od publiczności kilka razy w trakcie spotkania. Dziękuję za tę wartość dodaną. Cieszę się, że poznałem Twojego syna Tomasz Czaplicki Freestyle Kayaker
Rafał Fronia DZIĘKUJĘ! nasz ambasadorze na wyjazd 
Bartosz Lipiński dziękuję wiesz za co!
Kacper Majchrowski good support!
Grzegorz i Angelika Kosowscy dziękuję!

Naszym uczestnikom należą się ogromne brawa: Wiktor Szczypka, Bogdan Dejnarowicz, Ryszard Włoszczowski! 
Rysiek, szkoda, że nie mogła być z nami na wydarzeniu Twoja córka Maja Włoszczowska

Licznym gościom i takim środowiskom jak PTTK Sudety Zachodnie dziękuję za obecność
Wiem, nie wymieniłem wszystkich na scenie. Bardzo bardzo bardzo serdecznie dziękuję wszystkim, którzy pomagali mi przygotować ten projekt oraz za Waszą obecność w tym dniu.
Obiecuję, że sukcesywnie będę umieszczał materiały na łamach naszego bloga. Zarówno relacje ze spotkania oraz nasze kolejne kroki podczas docierania do bazy pod Annapurną Południową.

PS
Głęboko wierzę, że z tak ogromnym wsparciem uda nam się jeszcze wspólnie zrobić coś wielkiego

z górskim pozdrowieniem 
Maciej Pietrowicz















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz